subota, 12. svibnja 2018.

AFRODITA: Foot Care SOS Balzam



Naglo nam je zatoplilo i već smo spremne za obuti sandale i pokazati svoja stopala. Vjerujem da ste spremne za posjet pedikerki posebno ako tijekom zime o stopalima ne vodite puno računa. Ja nastojim tijekom cijele godine njegovati stopala jer imam jako suhu kožu i problem sa urastanjem nokta u meso na oba palca.
Do sada sam vam pisala o par odličnih proizvoda za njegu stopala, njihove recenzije možete pročitati ovdje, ovdje, ovdje.
Tijekom zime u DM-u sam kupila ovaj Afrodita balzam za njegu stopala koji od mene ima sve pohvale i upravo se spremam ponovo ga kupiti.



SOS balzam pakiran je u meku tubu sa uskim otvorom iz koje se može istisnuti zadnja kap proizvoda.



Ono što karakterizira ovaj balzam je da već nakon par korištenja omekša tvrdu kožu na petama te tako olakša njeno oklanjanje rašicom.
Tekstura balzama je jako gusta i treba par minuta da se upije u kožu. Miris mu je intenzivan, jako se osjeti mentol koji ugodno hladi i pruža osvježenje umornim stopalima. 



Balzam se također može koristiti za kožu na laktovima i koljenima koja, bar kod mene, zna biti jako suha.
Ja sam balzam koristila samo tijekom noći (ne volim kada su mi po danu stopala masna), mada proizvođač navodi da se može koristiti i tijekom dana.

Sastav:

Afrodita Foot Care SOS Balzam sadrži ureu koja je zadužena za vlaženje tvrde kože na petama.
Karite maslac, kokosovo i suncokretovo ulje dubinski hrane kožu i utječu na njeno brzo omekšavanje.

Afrodita Foot Care SOS Balzam je malo skuplji, ali odlično radi svoj posao.
Cijena 50ml balzama je 21,90kn.

Njegujete li redovito tijekom godine svoja stopala?
Koji proizvod za njegu stopala bi vi meni preporučili?




Nema komentara