srijeda, 27. prosinca 2017.

L`OREAL ELSEVE: Extraordinary Clay Line


Prije par mjeseci L˙Oreal Elseve je na tržište ponudio proizvode za pranje kose na bazi gline. Ako vas zanima moje mišljenje o ovim proizvodima, nastavite čitati post.


L˙Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda sadrži masku za kosu, šampon, regenerator i šampon za suho pranje kose. Proizvodi su prvenstveno namijenjeni osobama čija kosa ima masno vlasište i suhe vrhove.

Proizvode iz ove linije karakteriziraju pakiranja u predivnoj, tirkizno plavoj boji, pa će te ih tako lakše pronaći na policama drogerija.

Extraordinary Clay šampon za kosu


Radi se o proizvodu koji je obogaćen sa tri vrste gline i bez silikona. Korištenjem ovog šampona trebalo bi se produžiti vrijeme između pranja kose jer glina temeljito čisti i hidratizira vlasište.

Tekstura šampona je jako gusta i u kontaktu sa vodom daje bogatu pjenu. Miris je blag i meni jako ugodan.


 Šampon stvarno dobro i temeljito opere kosu (ja uvijek radim dva šamponiranja), a nakon ispiranja pod prstima osjetite da je kosa dosta „tvrda“, tj. da vapi za regeneratorom.

Extraordinary Clay regenerator za kosu


 Tekstura regeneratora u odnosu na šampon je dosta manje koncentrirana, mada ima isti svježi miris. Proizvođač preporuča da se regenerator nanosi cijelom dužinom kose prema čemu sam bila malo skeptična, ali sam poštivala savjet. Treba ga ostaviti da djeluje 5 minuta i onda temeljito isprati. 


Nakon ispiranja kosa je pod prstima meka, svilenkasta i nije zapetljana. Oduševilo me što iako sam regenerator stavila cijelom dužinom kose (što obično ne radim nego ga stavim samo od polovice kose prema vrhovima) kosa nije bila teška.  Nakon sušenja bila je lepršava i lako se češljala. 

Moje mišljenje:
Moja kosa je poluduga i jako gusta. Od kada znam za sebe perem je dva puta tjedno. Vrhovi kose nisu suhi (vjerojatno radi čestog šišanja), a vlasište mi je osjetljivo i pomalo masno. 
Generalno, L˙Oreal Elseve Extraordinary Clay proizvodi za kosu su dobri. 
Vremenski period između pranja kose ovaj šampon mi nije produžio, ali mi nije iritirao vlasište što mi je jako bitno. 
Regenerator kosi daje lepršavost, ne slijepi je olakšava česljanje moje guste grive.
Za moj tip kose ovi proizvodi nisu nikakvo revolucionarno otkriće kao što su se reklamirali.

Extraordinary Clay Purifying šampon za kosu dolazi u pakiranju od 250ml, a regenerator ima 200ml. Cijena im je 23,90kn.
Proizvode možete kupiti u svim drogerijama.

Jeste li koristili ove proizvode za kosu?
Dijelite li moje mišljenje o njima?

Nema komentara