petak, 25. kolovoza 2017.

L`ANGELICA: Fresh dezodorans sa aloe verom i različkom


Nisam nikada testirala više prirodnih dezodoransa nego ovo ljeto! Drago mi je da se na police drogerija pojavljuje sve više prirodnih dezodoransa tj. onih koji ne sadrže aluminijeve soli i parabene i ostale štetne sastojke.
U ovom postu možete pročitati moje mišljenje o Olival prirodnom dezodoransu, a danas vam tipkam o istom tipu proizvoda samo drogerijskog brenda L`Angelica.
L`Angelica proizvode jako volim, recenzije nekih od njih možete pročitati ovdje i ovdje.


L`Angelica dezodoransi dolaze u nekoliko mirisnih varijanti, a meni se nekako najviše svidio Fresh koji sadrži aloa veru i različak.


Svi dezići su u roll-on pakiranju koje ja obožavam. Pakiranje je kvalitetno, plastično sa zelenim čepom koji je karakterističan za većinu L`Angelica proizvoda.


Miris dezodoransa je nježan, osvježavajući i brzo nestaje s kože nakon nanošenja. Proizvod sam koristila odmah nakon depilacije pazuha i nije mi izazvao nikakve iritacije.
Također, koristila sam ga za vrijeme toplinskog vala u kolovozu (kada sam testirala nekoliko dezića!), ali i u periodu kada su temperature bile malo niže.
Nisam zadovoljna kako me ovaj dezodorans štitio od neugodnih mirisa! Zapravo me uopće nije štitio, već nakon par sati bih počela osjećati neugodan miris.

Sastav:

Istovremeno, dezodorans je koristila moja kćerka koja je u godinama kada „divljaju hormoni“ i teško je pronaći odgovarajući dezić.
Ona je sa L`Angelica dezodoransom oduševljena! Kaže kako joj je pouzdan i odlično neutralizirao miris znoja.

Zaključak:
Ova recenzija pokazuje kako proizvod koji meni ne odgovara ne znači da vama neće odgovarati!
Drago mi je da neke proizvode mogu testirati zajedno sa kćerkom (ponosna mama!) jer smatram da će te tako dobiti kvalitetniju recenziju.
L`Angelica dezodorans kao i njihove ostale proizvode možete kupiti u DM-u po cijeni od 21,90kn.

Koristite li vi isključivo prirodne dezodoranse?
Koji vam je najdraži dezodorans?

Nema komentara