petak, 30. lipnja 2017.

MIRATI KOZMETIKA: Face Wash

Prvi put na hrvatsko tržište dolazi prirodna i organska kozmetika na bazi Ghee maslaca, aloa vere i organskih eteričnih ulja. Riječ je o slovenskom kozmetičkom brendu Mirati čiji se proizvodi temelje na fuziji mediteranske i azijske tradicije.





Ovaj brend posjeduje prestižni Ecocert certifikat koji garantira najviše standarde kada su u pitanju organski sastojci. Mirati proizvodi nisu testirani na životinjama. Dermatološki su ispitani i pakirani u patentirana pakiranja koja štite proizvod o kontaminacije, te ne zagađuju okoliš.
Mirati proizvodi ne sadrže:SLS, SLES, parabene, formaldehide, triklosane, silikone, ftalate, sintetičke mirise i umjetne boje.
Proizvodi su namijenjeni svim dobnim skupinama, za žene, muškarce i djecu.
Koristi se za sve tipove kože, čak i one najosjetljivije i problematične kože koja loše reagira na konvencionalne kreme.
Ghea maslac je pročišćeni maslac koji najdužu tradiciju korištenja ima u Indiji. Ghea maslac je višestruko koristan za kožu. Sadrži antioksidanse, vitamine A, D, E i K. Djeluje protuupalno (linolna kiselina) i sprječava razvoj bakterija i gljivica (laurinska kiselina).

Proizvod kojeg sam testirala zadnjih mjesec dana je Mirati Face wash.


Riječ je o hidratantnom gelu za umivanje koji sadrži organsku aloa veru i eterično ulje limuna.
Ambalaža je čvrsta, plastična i sadrži 150ml proizvoda. Ova količina proizvoda će vam dugo trajati jer je pri korištenju potrebno jako malo proizvoda.
Ugodno me iznenadila gusta tekstura  MIRATI Face wash-a



Gel sam koristila kod jutarnjeg i večernjeg čišćenja lica. Ovaj proizvod nije namijenjen uklanjanju makeupa, pa bih prije umivanja makeup otklonila uljem. 

Sastav:

Moje mišljenje:
Jako sam oprezna kod korištenja gela za umivanje jer iz iskustva znam koliko štete on može učiniti mojoj koži lica.
Mirati Face wash odlično radi svoj posao. Blago i temeljito čisti lice i uklanja višak sebuma. Nisam imala nikakve negativne reakcije na ovaj proizvod. Baš naprotiv, koža mi je nakon umivanja meka, nema zatezanja, perutanja i dehidriranosti.


Sviđa mi se i njegov svjež, citrusni miris koji lijepo osvježi lice.
Ako vam cijena od 180kn nije previsoka, imate moju preporuku za ovaj proizvod!
Više o ostalim Mirati proizvodima možete pogledati klikom na link.
Što se novo kuha u Mirati kuhinji pratite na njihovoj Facebook stranici i na Instagramu.

PR proizvod

Jesam li vas bar malo zainteresirala za Mirati kozmetiku?





2 komentara