srijeda, 17. svibnja 2017.

DERMALOGICA: Skin Hydrating Masque

Znate da jako volim Dermalogica proizvode za njegu lica i u zadnje vrijeme ih nastojim sebi što više priuštiti. Napokon sam shvatila da novac uložen u kvalitetnu njegu lica nije uzalud bačen novac.

Tijekom zime sam u borbi s dehidriranom kožom dva puta tjedno koristila Dermalogica Skin Hydrating Masque pa vam danas pišem svoje dojmove o istoj.







Riječ proizvođača:
Dermalogica Skin Hydrating Masque je osvježavajuća hidratantna maska za oporavak suhe i dehidrirane kože lica. Hidratacija s postupnim opuštanjem osigurava dugotrajnu mekoću, potiče prirodni faktor vlaženja kože i obnavlja njenu zaštitnu barijeru. Povećava razinu vlage i čini kožu zdravijom i zaglađenijom. Ne sadrži umjetne mirise ni boje.“

Dermalogica Skin Hydrating Masque dolazi u praktičnoj, bijeloj tubi koja ima mali otvor za doziranje proizvoda. Tu je i zaštitna folija koja mene oduševi na svakom proizvodu.


Tekstura je dosta gelasta, nije masna i teška. Miris je gotovo neosjetan. 



Masku sam koristila dva puta tjedno. Nanosila sam je kistom, jako se lijepo razmazuje po licu i za jednu upotrebu nije potrebna velika količina proizvoda. Jedanput tjedno bih je stavila na cijelo lica, a drugi put samo na područje obraza (obzirom da imam mješovitu kožu lica, obrazi su mi dosta suhi). Na licu se drži 10-tak minuta. Dok je maska na licu nisam osjećala težinu, maska se postupno upijala u kožu. Nakon isteka vremena, ostatak maske bih uklonila mlakom vodom.

Kako ova maska djeluje:
  • Umrežena hijaluronska kiselina u ovom proizvodu stvara hidratantnu mrežu u koži i osigurava potrebnu vlagu. Dokazano je da ova hijaluronska kiselina djeluje 5 puta snažnije od obične hijaluronske kiseline.
  • Maska sadrži i Codium (zelenu algu) koja regulira razinu vlage u koži i osigurava dugotrajno zadržavanje vode.
  • Antioksidativni vitamini i hranjive  tvari i ulje sjemenki rajčice je bogato likopenima te kanadska vrbovica štite i obnavljaju kožu.

Zaključak:
Dermalogica Skin Hydrating Masque odlično radi svoj posao tj. vidljivo hidratizira lice.
Redovitom uporabom primijetila sam da mi je koža lica mekša, nahranjena, nema zatezanja niti suhih područja na licu.
Mislim da bi ova maska suhoj koži lica zimi bila nedovolnja iako proizvođač navodi da je namijenjena i takvoj koži. Mogla bi proći kao hidratizirajuća maska u toplijem periodu godine.
Ali, zato je za masnu i mješovitu kožu odlična u zimskom periodu!

Dermalogica Skin Hydrating Masque dolazi u pakiranju od 75ml (281kn) i od 22ml (99kn).
Možete je kupiti u DermaCare centrima u Zagrebu i Splitu ili je naručiti putem njihovog web shopa.

Volite li vi Dermalogica proizvode?
Jeste li koristile ovu masku za lice?

4 komentara

  1. Volim Dermalogica proizvode, trenutno koristim multi-active toner, a ovu masku sam dobila kao tester uz neku narudžbu i prvi dojam je bio dobar. Vidim da si i ti zadovoljna, pa je možda naručim u punoj veličini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim Dermalogicu i ova maska je odlicna :)) Meni je draze imatjedan proizvod pa da "radi" nego 16 pa nista od njih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sassy, slažem se sa tobom! Ovo su kvalitetni proizvodi za koje vrijedi izdvojiti novac

      Izbriši