utorak, 1. studenoga 2016.

AFRODITA: Hydra Thermal Hydra Active Koncentrat

Ako me pratite na blogu, znate da jako volim Afrodita proizvode za njegu lica i tijela. Odličan drogerijski brend, sastav većine proizvoda je zadovoljavajući a i cijene su pristupačne.

Zanimali su me proizvodi iz njihove Hydra Thermal linije jer obećavaju „svojstveni koncept njege kože kojoj nedostaje vlage i koja treba zaštitu od vanjskih stresnih čimbenika. Djeluje u skladu s kožom, kako bi joj osigurala najbolje vlaženje tamo i onda kad je to potrebno.“

Odlučila sam kupiti Hydra Thermal Hydra Active Koncentrat koji sam koristila ovo ljeto, a sada sam ga ponovo uvela u dnevnu njegu lica





Koža lica mi je mješovita, naginje ka masnoj. To ovisi o godišnjem dobu, ali primjetila sam, i o stresu. Uglavnom, znate da je za ovakav tip kože najteže izabrati prave proizvode za njegu.

Ovo ljeto mi je koža lica bila dosta dehidrirana. Masna koža koja je dehidrirana...to mnoge dovodi u zabludu i ne znaju kako njegovati kožu u takvom stanju. Zbog masnoće mi nisu odgovarale hidratantne kreme od kojih bi se brzo zasjajila. Tada su idealni proizvodi koji koži pružaju ono što joj je najpotrebnije-vlagu!


Ovaj koncentrat to doista radi. Lagana, fluidasta tekstura brzo se upije u kožu i već kod nakon par dana korištenja koža dobije onaj fini, zdravi izgled bez perutavih djelova.
Proizvod sadrži 30ml proizvoda, ali meni su dvije pumpice dovoljne za lice, vrat i dekolte.



Sastav:

Glavni sastojci su:
  •  prirodna mineralna voda – ima poseban kemijski sastav koji pomaže u održavanju pH kože
  •  patentirani 100% prirodni hyaluron – prodire u dublje slojeve kože i pospješuje vlaženje
  •  gel aloe vera – on je prirodni ovlaživač koji sadrži vitamine A i E
  •  beta-glukan – prirodni polisaharid koji koji pomaže koži očuvati optimalnu vlažnost i gipkost

Hydra Thermal Hydra Active Koncentrat ne sarži parabene, parafin i silikon.

Hydra Thermal Hydra Active Koncentrat namijenjen je svim tipovima kože. Osobama sa suhom i normalnom kožom će biti odlična podloga za kremu.
Ja sam koncentrat koristila samostalno. Moram naglasiti kako ovaj proizvod ne ostavlja mastan trag na koži već bih rekla da je lagano matira.

Trenutno ponovo koristim Hydra Thermal Hydra Active Koncentrat u jutarnjoj njezi jer navečer koristim proizvod sa retinolom koji isušuje kožu. Ponovno su rezultati odlični.

Afrodita Hydra Thermal Hydra Active Koncentrat možete kupiti u Kozmu, DM-u, Bipi i Muller-u po cijeni od 69kn.


Jeste li koristili ovaj proizvod?
Kakva su vaša iskustva?

1 komentar

  1. Također imam i volim ovaj proizvod! Ja ga koristim zajedno sa okoloočnom i kremom za lice iz iste linije i prezadovoljna sam. :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši