četvrtak, 20. listopada 2016.

OVALNI KISTOVI – moj dojam

Od kada sam kod stranih blogger-ica vidjela  Artis kistove za makeup, poželjela sam ih imati. To je stvarno velika investicija za amatera u šminkanju kao što sam ja.

 Zato sam na eBay-u po povoljnoj cijeni kupila komplet ovalnih kistova koji su dupe Artist kistovima. U kompletu sam dobila pet ovalnih kistova različite veličine i oblika. 







Po čemu su posebni ovalni kistovi?
Kao što vidite na slici, njihov oblik je drugačiji od svih kistova koje sam do sada koristila (mene podsjećaju na četku za kosu!). Imaju savijenu dršku napravljenu dijelom od metala, dijelom od plastike.
Kako se kistovi razlikuju po veličini, kod većih kistova drška je jako savitljiva i mislim da bi lako mogla puknuti. Kod manjih kistova drška je dosta čvršća. Bilo mi je neobično držati ove kistove u ruci.


Kistovi su ovalnog oblika i imaju u prosjeku 3-10 puta više vlakana od konvecionalnih kistova. To omogućava da sa njima prelazite po većoj površini lica i brže nanesete podlogu (barem tako tvrdi proizvođač).
Vlakna su jako mekana, lijepo prijanjaju uz kožu lica i užitak je s njima prelaziti po licu.

Za što se koristi pojedini ovalni kist?
Rekla bih da su ovi kistovi multifunkcionalni.
Dva kista većih dimenzija možete koristiti za stavljanje tekućih i praškastih proizvoda i za blendanje bilo kojeg proizvoda na licu (tekućeg pudera, higlightera, korektora, proizvoda za konturiranje...). To je dobro jer ih ne morate često prati, već ih samo rotirate. 





Tekuću podlogu sam stavljala direktno na kist, točkasto je rasporedila po licu i onda blendala. Blendala sam od unutrašnjeg dijela lica prema vani. Ako želite bolju pokrivenost onda samo tapkajte kistom po licu. Kako su vlakna gusta i savitljiva, bez problema se mogu obuhvatiti sva područja na licu.
Zadovoljna sam krajnjim učinkom. Podloga je ravnomjerno i lijepo raspoređena na licu.
Radi lakšeg opisivanja, dva velika ovalna kista ću u nastavku teksta zvati „kist za blendanje“. 

Najmanji kist sa okruglim vrhom sam koristila za točkasto nanošenje korektora ispod oka i gdje god mi je na licu bilo potrebno pokriti neku nepravilnost.  


Taj posao dobro obavlja, ali iskreno, nije neophodan jer imam korektor sa aplikatorom koji mi služi za istu namjenu. Korektor sam blendala manjim „kistom za blendanje“. Kist dobro izblenda korektor, ali nije pogodan za predio tik uz donje trepavice. Za to područje meni je najbolji beautyblender.
Mali okrugli kist mi je odličan za stavlajnje higlightera u unutarnji dio oka.
Ovim kistom sam probala stavljati sjenilo preko cijelog kapka. Učinak koji sam postigla mi se nije svidio.
Koristila sam ga za stavljanje sjajila na usne i tu se pokazao dobar

 Duguljasti kistovi  mogu poslužiti za stavljanje proizvoda za konturiranje, posebno su zgodni za područje nosa jer se s njima može izvući dosta tanka linija.  



Također, dobri su i za stavljanje higlightera na područje jagodica

Moje mišljenje:
Korištenje ovalnih kistova za mene je bilo zanimljivo iskustvo.
Jesu li vam ovi kistovi neophodni? Nisu!
Ako ih želite imati, moj savjet bi bio da novce uložite u kvalitetne velike ovalne kistove koji će vam odlično poslužiti za blendanje svih podloga na licu.
Mali kistovi vam uopće nisu potrebni. 

Jeste li imali priliku koristiti ovalne kistove?
Hoćete li ih kupiti?


Broj komentara: 6

  1. uzet ću veliki ovalni za puder, a koji bi još bio dobar za blendanje kontura- i kojih,praškastih proizvoda ili kremastih? ako sam dobro objasnila tj postavila pitanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova dva veća ovalna kista su odlična za blendanje pudera, korektora, proizvoda za konturiranje...za blendanje rumenila mi nisu baš nešto.
      U glavnom, nemoj kupovati ove male ovalne kistove jer ti stvarno nisu neophodni.

      Izbriši
  2. Sestra je dobila Noelle paket ovih kistova za rodjendan pa smo odmah probale. Isto smo jako zadovoljne velikim kistom dok zadnja 2-3 mala i nisu toliko potrebna a ni prakticna. Onaj srednje velicine super dodje za Avon kuglice perlice :) jer ne nestanu unutra posto je kist gust :) eto, ja cu sebi isto vjerojatno prva dva velika uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo kako su veliki ovalni kistovi najbolji

      Izbriši
  3. Slažem se s tim da mali kistovi nisu toliko potrebni. Po meni tri kista cca. Veliki, srednji i manje glave za tekući korektor i to je sve. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam Noelle kistove iz Bipe i mali kistovi su loši, zapravo možda ni nisu toliko loši, no ne mogu ima naći pravu funkciju jer su mi draži neki drugi kistovi :D Veliki kist mi je zakon za nanošenje tekućeg pudera :)

    OdgovoriIzbriši