ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

BOCASSY PARIS: Anti-age serum za lice


Jutros, dok sam obavljala svoju rutinu čišćenja lica, sjetila sam se da sam zaboravila napisati vam recenziju jednog odličnog seruma za lice!
Radi se o Bocassy anti-age serumu za lice koji ne na tržištu pojavio još krajem rujna 2015. godine.
Bocassy Paris kozmetiku sam vam predstavila u ovom postu, pa ću odmah prijeći na recenziju seruma.




Ja i Bocassy serumi za lice se jako volimo! Koristila sam njihov hidratizirajući serum (recenzija ovdje) s kojim sam bila oduševljena.
Ovaj novi, anti-age serum je jako sličan svom prethodniku


Pakiranje je identično kao i kod hidratizirajućeg seruma. Grimizno crvena kartonska kutija u kojoj se nalazi minimalistička bočica sa 50ml seruma. Po ambalaži, nikada ne biste pogodili da se radi o jednom drogerijskom proizvodu. Serum je puderaste boje i blagog mirisa.
Tekstura seruma je polutekuća, lagana i brzoupijajuća.
Da ponovim, ja imam mješovito/masnu kožu lica koja je povremeno dehidrirana i sklona komedonima. Serum lijepo sjeda na lice i odlična je podloga za puder.



Nije mi izazvao nikakvu negativnu reakciju na licu, iako sam ga jednim dijelom koristila u periodu kada mi je lice bilo u dosta ružnoj fazi.
Na takvoj mojoj koži lica, serum je bio dovoljan kao dnevna hidratizacija. Nisam preko njega trebala staviti kremu, ali sam zato navečer koristila bogatiju hidratizaciju.
Za osobe s normalnom i suhom kožom lica, ovaj serum nikako ne bi bio dovoljan sam, tj. nakon njega bi trebale koristiti dnevnu kremu za lice. 

E sada, ovo je ipak anti-age setrum. Proizvođač navodi da je ovo proizvod „smanjuje dubinu postojećih bora, te pojačava elastičnost i čvrstoću kože. Jednako uspješno povećava dnevnu razinu vlažnosti i tako djeluje na produljeni mladenački izgled“.


Kakav je učinak ovaj serum ostavio na mojoj koži lica?
Potrošila sam cijelu bocu ovog seruma, mada ga nisam korsitla svakodnevno, tj. redovito. Jako sam zadovoljna kako mi serum hidratizira lice iako mu to nije primarna funkcija.
Što se anti-age učimka tiče, tu mi niti jedan proizvod kojeg sam koristila samo mjesec dana nije dao rezultate (što je sasvim razumljivo!).  Dakle, moje borice nisu nestale!
Ono što me oduševilo, je da je serum stvarno dao jedan novi, ljepši ton mojoj koži. Koža mi je postala na izgled svježija, ne znam kako bih vam to objasnila....vidjelo se da „nešto radim s kožom lica“ što je puno mojih prijateljica primijetilo.
Rekla bih da sam se korištenjem ovog seruma riješila svoje beživotne kože!

Sastav:

Serum za mene ima, najiskrenije čudan sastav (u pozitivnom smislu!).
Dakle, sadrži provjerene sastojke biljnog podrijetla, bez parabena, umjetnih bojila i silikona.
U njegov sastav je ukomponiran i visok udio probiotika (stimuliraju obnavljanje kožne barijere), lactobacillusa (podiže čvrstoću) , zelenog čaja (jedan od najboljih anti-age sastojka) , wakame alge (sadrži uno vitamina) , meda (ima nevjerojatne osobine ovlaživača te djeluje protuupalno).

Bocassy anti-age serum preporučila bih svim osobama koje su 30+, ali i mlađima koji vide da im je ovakva njega lica potrebna.

Bocassy anti-age serum možete kupiti u svim DM, BIPA i Kozmo dućanima po cijeni od 199kn.


PR proizvod

Jeste li koristile Bocassy serum? Koji je vaš najdraži serum?



Broj komentara: 8

  1. Stalno mjerkam te Bocassy proizvode, ali cijena me uvijek odbija.
    Baš mi je drago što ti funkcionira dobro, nadam se da će se kasnije pokazati kao i dobar anti age serum. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serum dosta dugo traje, a u DM-u ga možeš kupiti i na popustu. Iskoristi neku priliku i kupi ga jer je stvarno dobar serum

      Izbriši
  2. Nisam koristila nista od njih, ali nakon ovoliko rijeci hvale od blogerica, sigurna sam da ce serum doci na red. Nemam ni 22 godine al mislim da bi mi ovaj anti age legao iz razloga sto imam dehidrirana podrucja na kojima se onda iscrtavaju borice. A i kad kazes ovo za ton...prodano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi tebi bolje odgovarao "stari" serum...ipak si još premlada za anti-age proizvode. Ja sam od Bocassy-ja koristila još dnevnu kremu za lice, ali mi je bila premasna

      Izbriši
  3. Jesam onaj prethodni hidratantni, koji je dobar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, taj "stari" serum je meni bio odličan. Ne bih se mogla odlučiti koji mi je od ta dva seruma bolji

      Izbriši
  4. Obožavam ovaj serum i baš si lijepo rekla da koža izgleda svježije :D

    OdgovoriIzbriši