srijeda, 30. ožujka 2016.

AVENE TOLERANCE EXTREME-Hidratantna umirujuća emulzija


Kada je njega lica u pitanju, sve mi imamo svoje probleme koje rješavamo odgovarajućom vrstom kreme za lice. Najugroženije su osobe sa osjetljivom kožom lica, koja brzo reagira na stres, suhi zrak, alergije kao i na sastojke kao što su parabeni, konzervansi ili parfemi.




Za vas je Avene osmislio novi proizvod koji je namijenjen svim tipovima netolerantne kože lica. Radi se o Tolerance Extreme hidratantnoj umirujućoj emulziji.

Ja, srećom, nema nemam osjetljivu kožu lica, ali kroz zadnjih par mjeseci mi se stanje lica pogoršalo zbog hormonalnog poremećaja, te sam duž čeljusti dobila bolne, potkožne čireve. U tom periodu koristila sam Avene hidratantnu i umirujuću emulziju usporedno s odlaskom u kozmetički salon na čišćenje lica.
Rezultati su bili više nego dobri, pa vam želim bliže predstaviti ovaj proizvod.


Riječ proizvođača:
„Kada bi se morali odlučiti za samo jedan proizvod za njegu kože to bi zasigurno bila jedinstvena njega koja poštuje esencijalne potrebe svih tipova  koža bez obzira na njihovo trenutačno stanje. Po prvi puta predstavljaju novu Tolérance Extrême njegu,  jedinstvenu umirujuću njege za fuzijsku hidrataciju uz maksimalno poštivanje fiziologije kože. Tehnološki jednostavna ali savršena formulacija nalazi se u novoj Tolérance Extrême rutini dostupnoj u obliku Tolérance Extrême lagane hidratantne umirujuće emulzije, Tolérance Extrême bogate hidratantne umirujuće kreme i Tolérance Extrême losiona za čišćenje.“

Pakiranje proizvoda:
Tolerance Extreme emulzija pakirana je u mekoj, plastičnoj tubi. Ono što je posebno i što do sada nisam vidjela kod niti jedne kreme je je baš vezano uz njenu ambalažu. Naime kada otvorite poklopac kreme, ne vidi se nikakav otvor kroz koji bi krema izašla. To je zato što se proizvod hermetički zatvara.
Ovakva ambalaža osigurava najveći stupanj higijenskih uvjeta korištenja nekog proizvoda.


Što Avene Tolerance Extreme emulziju čini posebnom?
Ova emulzija pruža fuzijsku hidrataciju koja se sljubljuje s kožom.
Fuzijsku njegu kože čini:
  •  jednostavna formula slična sastavu kože ( maksimalno 7 sastojaka koji oponašaju prirodni sastav kože)
  • tekstura koja se sljubljuje sa strukturom kože (tekstura ne opterećuje kožu i koža slobodno diše)
  •  tehološka savršenost bez korištenja sastojaka koji opterećuju kožu (tehnološka revolucija u dermokozmetici, zbog koje proizvod ostaje sterilan i zaštićen tijekom cijelog perioda korištenja)
Tekstura ove emulzije je lagana, mliječno fluidasta i jako se brzo upija u kožu.
 Kožu umiruje, hidratizira te je čini mekom na dodir. Ne ostavlja nikakv film na licu, ne msti lice i odlična je podloga za puder.



Sastav:

Avene Tolerance Extreme emulzija spada u sterilnu kozmetiku.
Sterilna kozmetika je potpuno novi način proizvodnje dermokozmetike.
Ona jamči formule koje su apsolutno bez konzervansa i/ili tvari koje djeluju kao konzervansi.
 Budući da konzervansi ne utječu na učinkovitost formule, sterilna kozmetika također znači da će vaša koža dobiti samo ono što je neophodno i esencijalno.


Moje mišljenje:
U periodu kada je moje lice bilo jako osjetljivo i izloženo kozmetičkom čišćenju svaka 2 tjedna, bojala sam se staviti bilo što na lice. Tada sam koristila samo ovu emulziju, ujutro i navečer. Nisam nikada koristila samo jedan proizvod za njegu lica. Uvijek sam koristila bogatije kreme za noć baš zato da bih koži pružila veću hidratizaciju. Znate i da u njezi lica redovito koristim serume.
Sve te proizvode zamijenila je Avene Tolerance Extreme emulzija!
Imate moju preporuku za ovu kremu ako imate uobičajeno osjetljivu kožu lica ili ako trenutno imate probleme s licem.
Avene Tolerance Extreme emulziju možete kupiti u svim bolje opskrbljenim ljekarnama po cijeni od 158,90kn.

PR proizvod

Imate li problem sa osjetljivom kožom lica? Koje kreme vi koristite u tom slučaju?




4 komentara

  1. Bas sam se nekako zainteresovala za ovaj proizvod, cini mi se poprilicno dobar. Vidim mali broj sastojaka i nekako to ulijeva dozu sigurnosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mali broj sastojaka u kozmetičkom proizvodu gotovo uvijek znači i dobar proizvod. Ova emulzija je tako lagana i učinkovita da je koristi i moja 13-ogodišnja kćerka

      Izbriši
  2. Odlična stvar, vrijedi ju imati u kući uvijek

    OdgovoriIzbriši