ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

ESSENCE:sheer&shine ruž za usne

Svi se još uvijek sjećamo Essence Long lasting lipstick ruževa koji su izašli u kolekciji jesen/zima 2014. Svi smo bili (i ostali!) ludi za njima zbog njihove kvalitete i prihvatljive cijene.
Ove godine Essence nam nudi novu kolekciju ruževa koja se sastoji od 12 nijansi.

To su sheer&shine ruževi. 






Riječ je o ružu ugodne i lagane teksture koji daje ugodan osjećaj na usnama, u kombinaciji sa suptilnom bojom.
Miris im je lagano slatkast, podsjeća na miris vanilije.
Ambalaža je jednostavna, girly, sa poklopcem u boji ruža. 

Nijansa ruža koju ja imam je My first love #01. To je nude nijansa sa rozim podtonom. 


Osobno volim nude nijanse, ali ipak sa malo više pigmentacije. Ova nijansa ruža meni baš ne pristaje i jedva da se primjećuje da imam ruž na usnama. 
Što se pigmentacije tiče, ona je srednja. Ruž ostaje na usnama oko 2 sata.
Moram naglasiti da ovaj ruž pruža usnama odličnu hidratizaciju.




Moje mišljenje:
Essence sheer&shine ruž je mene ostavio ravnodušnom. Možda zato što još uvijek koristim njihove Long lasting ruževe koji su po meni jedni od boljih drogerijskih ruževa.

Essence sheer&shine ruž možete kupiti u Kozmu, Mulleru i DM-u po cijeni od 16,90kn.

PR proizvod


Jeste li koristili ruževe iz ove Essence kolekcije?
Kakvi su vaši dojmovi?















Ovi ruževi usnama daju lagani sjaj i ugodnu hidrataciju

Broj komentara: 9

  1. Meni se čine ok, imam dvije nijanse i sasvim su mi pristojne mada nisam ni očekivala veću pigmentaciju jer se ipak radi o sheer ruževima. Mi svi navikli na mat i jaku pigmentaciju pa nam se teško priviknuti na ovakve ruževe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa volim ja i nude nijanse, ali ova nijansa mi nije nikako legla

      Izbriši
  2. E ovo su moje boje, predivno ti stoji a moram isprobati ovu nijansu u Dm-u

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznati da me oborila s nogu ambalaža. Nisam nešto koristila njohove ruževe, ali Essence je odličan brend.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence ima puno kvalitetnih proizvoda, dobro cijenu....počni kupovati!

      Izbriši
  4. Lepo ti stoje nude tonovi draga, ruž deluje lepo al meni samo neke jače boje daj hehe :). Nisam probala nikad ruž samo sjajeve.

    OdgovoriIzbriši