subota, 24. listopada 2015.

PAULA`S CHOISE:Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA

Kada imate puno kozmetičkih proizvoda, onda se dogodi da zaboravite napisati recenziju baš svakog proizvoda kojeg biste željeli. Zato su tu folderi sa slikama, da me posjete koje sam proizvode voljela, a nisu dobili svoju recenziju na ovom blogu.


Nije tajna da volim Paula`s Choise preparativnu kozmetiku. Pažljivo čitam recenzije njihovih proizvoda, proučavam koji proizvodi najbolje odgovaraju mojoj mješovito/masnoj koži lica i do sada nisam pogriješila sa ovim proizvodima.

Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA je jedan od  proizvoda kojeg sam rado koristila u njezi lica krajem prošle zime.
Riječ je o laganom eksfoliantu koji uklanja mrtve stanice sa površine kože, čisti pore i prevenira stvaranje bora.

Iako je ovaj proizvod svrstan u grupu eksfolianta, koristi se kao tonik. Većina pilinga su grubi za kožu i nije ih preporučeno koristiti više od dva puta tjedno. Ja sam Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA koristila u početku svaku večer nakon umivanja lica, a nakon tjedan dana počela sam ga koristiti ujutro i navečer.


Proizvod je vodenast, bez mirisa i boje. Natopila bih blazinicu i nježno sa njom prešla preko cijelog lica, izbjegavajući okoloočno područje.

Već sam rekla kako me ovaj proizvod podsjeća na tonik, ali ipak razlika je velika.
 Običan tonik služi da pripremi kožu za daljnji nastavak njege.
 Resist Daily Pore-Refining Treatment  sadrži 2% BHA kiseline koja blagotvorno djeluje na čišćenje pora.
BHA (beta-hidroksi kiselina) ne samo da ljušti površinski sloj kože, nego i prodire kroz masnoću, ulazi u pore i čisti ih. BHA je jako kvalitetno protuupalno sredstvo koje smanjuje crvenilo kože.
Poboljšanje na koži lica možete vidjeti jako brzo. Tekstura kože je ljepša, pore nisu začepljenje, a krema ili serum koji koristite puno bolje prodire u kožu

Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA namijenjen je osobama sa mješovitom i masnom kožom lica.
Posebno oprezne moraju biti osobe koje su alergične na salicilnu kiselinu.

Sastav:
Water, Dipropylene Glycol, Pentylene Glycol (slip agents and penetration enhancers), Salicylic Acid (beta hydroxy acid exfoliating agent), Butylene Glycol (slip agent), Polysorbate 20 (emulsifier) Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7 (cell-communicating ingredients), Dipotassium Glycyrrhizate (anti-irritant), Nordihydroguaiaretic Acid (antioxidant), Oleanolic Acid(anti-irritant), Sodium Hyaluronate (skin-repairing ingredient), Allantoin (anti-irritant),Trehalose (skin-repairing ingredient), Panthenol (skin-conditioning agent), Glycerin (skin-repairing ingredient), PEG-60 Almond Glycerides (emulsifier), Caprylyl Glycol (skin-conditioning agent), PEG/PPG-18/4 Copolymer (solvent), Methyl Gluceth-20, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane (skin-conditioning agents),Glycereth-26 (emollient thickener), Sodium Metabisulfite (stabilizer), Sodium Hydroxide (pH adjuster), Carbomer (gel-based thickener), Disodium EDTA (chelating agent).

Proizvod nije testiran na životinjama, ne sadrži mirise niti umjetne boje.

Što mi se svidjelo kod ovog proizvoda?
Proizvod radi točno ono što proizvođač obećava. Dakle, čisti pore i ostavlja kožu glatkom i blistavom. Proizvod je toliko blag da mi nije izazvao nikakve iritacije na licu.
Proizvod je jednostavan za korištenje.

Što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda?
Kako sam proizvod koristila svaki dan dva puta, potrošio se relativno brzo (za mjesec dana). Bočica sadrži 30ml proizvoda a cijena mu je 111, 27kn. Postoji i veće pakiranje od 88ml po cijeni od 237,12kn. Mislim da je cijena proizvoda previsoka.


Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA možete kupiti klikom na link


Koristite li u njezi lica proizvode koji sadrže BHA kiselinu?
Volite li Paula` Choise proizvode za njegu lica?

4 komentara

  1. Volim kiseline, prije neka tri tjedna opet sam ih uvela u rutinu. Spremam se naručiti nešto od PC, stvarnom imaju hrpu primamljivih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim PC proizvode i sve što sam imala je bilo učinkovito i odlično a ovo im je valjda the best, svi hvale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eto i ja sam probala nesto s kiselinama, iako nikad prije cula za to..uzela sam booster od PC i sad namjeravam i dalje nastavit s njihovom njegom jer je zaista odlicna..u pocetku sam dobila malo pristica, nista strašno al sam nastavila po preporuci dalje sa uporabom i sad sam prezadovoljna...lice mi je puno mekse i glatko, pore su vidljivo manje, a za ove male borice sto imam jos je rano ista reci jer ga koristim tek desetak dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala taj proizvod, ali kod svih proizvoda koji sadrže kiseline u početku dođe do pogoršanja stanja na licu. To je "proces čišćenja", tada sve nakupine u porama izlaze vani.
      Drago mi je da PC proizvod odgovara

      Izbriši