ponedjeljak, 20. srpnja 2015.

BALEA: Pjena za čišćenje lica s ekstraktom lotosa


Dogodilo mi se neočekivano! Ostala sam bez gela za umivanje. Nisam mogla vjerovati da ja, koja imam ladice pretrpane kozmetičkim proizvodima, nemam rezervni gel za umivanje.
Naravno, pravac DM! Biram, čitam sastave proizvoda, tražim neku laganu umivalicu koja mi neće isušiti kožu lica....i naletim na Balea pjenu za čišćenje lica. Sjetila sam se da sam o ovom proizvodu davno čitala pozitivnu recenziju i odlučila sam je kupiti.

Je li se kupovina ispaltila, pročitajte u nastavku posta.

Riječ proizvođača: „Pjena za pranje lica s ekstraktom lotosa. Namijenjena je normalnoj i mješovitoj koži lica. Sadrži Provitamin B5 koji štiti kožu od isušivanja. Dermatološki testirano“.


Balea pjena za čišćenje lica dolazi u plastičnoj, prozirnoj boci sa pumpicom. Sadrži 150ml proizvoda, a cijena je 20 kn. 


Proizvod se koristi tako da se mala količina pjene istisne na ruku i lagano umasira na mokru kožu lica. Pjena pomiješana s vodom temeljito i nježno očisti lice.
Također, ova pjena za umivanje sadrži ekstrakt lotosa za koji je poznato da sužava i pročišćava pore. 



Moje mišljenje
Ovo nije moj prvi susret s ovakvom vrstom proizvoda za čišćenje lica. Ranije sam koristila Avene pjenu za čišćenje lica i o tome sam pisala u ovom postu.
Za Balea pjenu za čišćenje lica mogu reći da me stvarno oduševila!
To je jedna u nizu drogerijskih umivalica koja je svakako vrijedna pažnje. Prvo zbog svog sastava jer ne sadrži sulfate, parabene, silikon, konzervans, niti umjetne boje.
Drugo, ova pjena je jako nježna prema mojoj koži lica i ne isušuje je što mi je jako važno.
Koristim je ujutro i navečer već tri tjedna i još joj nisam našla niti jednu zamjerku.
 Balea pjenu za čišćenje lica ima blagi miris za koji vjerujem da bi svima odgovarao.
Ovaj proizvod je namijenjen isključivo normalnoj do mješovitoj koži lica, tako da ne znam kako bi se ponašao kod suhe kože lica.


Jeste li koristili ovaj proizvod?
Koje su vaše omiljeni čistači lica drogerijskog ranga?

4 komentara

  1. Hvala ti na ovoj recenziji :D obožavam Balea MED Ultra Sensitive pjenu, ali su ju izgleda povukli iz prodaje tako da ova odmah ide u košaricu ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno sam u potrazi za nekom umivalicom a dugo nisam koristila drogerijske tako da ću ju uzeti u obzir svakako.

    OdgovoriIzbriši
  3. volim dobru umivalicu, a iz ove baleine linije sam vjerna gelu, isključivo zato jer dolazi i u praktičnom putnom pakiranju, i uvijek imam dva komada po neseserima/kući/banji. A pjenu ću definitivno probat, obzirom da sam s gelom jako zadovoljna. ako neki tip proizvoda obožavam i koristim vjerno, onda su to umivalice :D <3

    OdgovoriIzbriši