utorak, 30. lipnja 2015.

ORIFLAME: Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation


Iz Oriflame nam uvijek stižu noviteti. Ovoga puta je to linija Giordani Gold koja u svojoj ponudi ima tekuće pudere, korektor, maskaru, tuš za oči i lak za nokte.
Na recenziju mi je ustupljen tekući mineralni puder u nijansi Rose Beige.
Jako sam se obradovala kada sam dobila ovaj puder, jer još nikada nisam koristila mineralne pudere koji su jako hvaljeni i cijenjeni u kozmetičkom svijetu.




Što to mineralne pudere čini posebnima i popularnima
Najvažnije je reći da mineralni puderi ne sadrže parabene, mineralna ulja, parfem, umjetna bojila, konzervanse i ostale supstance na koje osjetljiva koža lica može burno reagirati.
U početku je mineralni puder bio dostupan samo u prahu, a danas se može kupiti i u tekućem obliku.
Mineralni puder licu daje prirodan finish, odlično prekriva sve nepravilnosti, lako je nosiv i ne osjećate ga na koži te je jako postojan.
Prednosti su mu i sastojci kao što su titanium dioksid te cinkov oksid koji blokiraju sunčeve zrake, pa mineralni puder djelomično pruža zaštitu i od štetnih sunčevih zraka.

Nakon podužeg uvoda, kreće recenzija novog Oriflame tekućeg mineralnog pudera!

Pakiranje
Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation dolazi pakiran u elegantnoj, crno-zlatnoj kartonskoj kutiji, minimalističko i nadasve elegantno pakiranje koje me podsjeća na popularne bareMinerals pudere.


Sam puder nalazi se u staklenoj bočici koja se čvrsto zatvara.


 Po meni pakiranje pudera nije praktično niti higijensko jer se na čepu nalazi plastični produžetak s kojim se puder nanese na lice ili na ruku..
Puno bolja varijanta bi bila da bočica ima mali otvor kroz koji se puder može dozirati.



Tekstura ovog pudera je prilično gusta i kremasta.
 Lako i lijepo se razmazuje po licu.
 Miris pudera je neutralan, pa će po tome puder svima odgovarati.
Puder dolazi u 5 nijansi: 31802 Porcelain, 31803 Light Rose, 31804 Light Ivory, 31805 Rose Beige, 31806 Natural Beige.
Ja sam dobila nijansu Rose Beige koja mi je sada malo pretamna, ali po ljeti će mi odgovarati.

Prekrivna moć ovog pudera je jako dobra. Prekriti će sve nepravilnosti na licu, pa čak je prekrio i moje podočnjake.



Osjet na licu koji imam kada stavim ovaj puder je dosta težak, imam osjećaj da mi je lice cementirano puderom. To se ne bi smjelo događati da mineralnim puderom.

Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation je predstavljen kao puder za sve tipove kože, ali ja mislim da bolje odgovara osobama sa suhom i normalnom kožom lica.
Ja imam mješovito/masnu kožu lica i nakon stavljanja ovog pudera, moram lice dodatno matirati puderom u prahu.

Mineralne pudere  je općenito najlakše nanositi kabuki kistom, kružnim pokretima i u maloj količini jer se lako mogu nadograditi.
Međutim, primijetila sam da se za ovaj puder može koristiti običan kist za tekući puder-efekt je isti.


Sastav


Opet napominjem kako nisam stručna osoba za analiziranje kemijskog sastava kozmetičkih proizvoda, ali me to jako zanima i uvijek se nastojim prethodno informirati o sastavu proizvoda kojeg recenziram.
Zato tvrdim da po gore navedenom sastavu ovo nije pravi mineralni puder!
Ovo je puder koji je samo obogaćen mineralima.

U Oriflamu za ovaj puder kažu: „Ova formula je obogaćena dragocjenim mineralima vulkanskog podrijetla koji koži vraćaju vitalnost i sprječavaju starenja“
Od sastojaka koji sadrži pravi mineralni puder ovaj puder jedino sadrži Titanij dioksid.

Moje mišljenje
 Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation je puder jake prekrivne moći koji će odlično odgovarati osobama s normalnom i suhom kožom lica.
Ne bih ga preporučila masnokožcima jer će im se lice vrlo brzo zasjaji.

Također, kada kupujete mineralni puder, obratite pozornost na njegov sastav, kako biste znali da ste uistinu kupili mineralni puder, a ne puder koji je samo obogaćen mineralima!

Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation možete naručiti u Oriflame katalogu po cijeni od 129kn.

PR proizvod

Jeste li koristili mineralne pudere?



Broj komentara: 8

  1. Erm, jesi sigurna da se nisi zeznula s otvaranjem pudera? Jer imam taj puder i ispod čepa je pumpica... Da nisi samo skupa sa čepom odšerafila i pumpicu? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, evo upravo sam ga sada vrtila po rukama i ne mogu ga drugačije otvoriti!....vjerujem ti da je ispod čepa pumpica, to bi mi i bilo logično! Ne znam....možda je ovaj moj puder malo "zapekao", ali stvarno se ne može drugačije otvoriti. Inače, kako ti se sviđa puder?

      Izbriši
    2. A svašta... Evo slika mog: http://i.imgur.com/lyWcQDs.jpg

      Meni je dobar puder, prekriva jače nego sam očekivala, ali se slažem s tobom da je mrvicu "težak" na licu. Dosta je gust, odnosno kremast nekako, pa mislim da će biti bolji za hladnije vrijeme nego sad ljeti. :)

      Izbriši
  2. Koristila sam mineralni puder u kamenu, a nikada tekući. Iskreno, izbjegavam teške pudere i jako prekrivanje jer mojoj koži nije potrebno, a kako nije baš najidealniji za masnokošce, mislim da se neće naći na mojoj listi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam koristila testere mineralnog pudera u prahu. Iskreno, tek sam nedavno na Youtube vidjela da je bareMinerals izbacio tekući mineralni puder.
      Ja isto izbjegavam teško prekrivanje, ali ovi mineralne pudere što sam probala su me oduševili.

      Izbriši
  3. Ne ulazeći u sastav i naziv, meni je ovaj puder baš divno sjeo <3 mješovita sam, ali nije mi toliko težak na licu - doduše, matiram ga puderom u kamenu, ali to mi je ionako uobičajena procedura sa svim puderima kako bi mi preživjeli radni dan. :)
    I da, probaj malo žešće s tim otvaranjem, možda se stvarno nešto zapeklo ili je zapelo pa bi trebalo pročačkati nožem, ali evo kod mog primjerka postoji pumpica i normalno se otvara i dozira :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam probala jako puno oriflame pudera i vjeruj mi ovaj izgleda najbolje do sada prije svega jer dobro prekriva, svi ostali su nekako više u fazonu bb krema i laganih podloga. Meni se ovaj čini super i svakako ću ga pogledati u katalogu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. sigurno ima zatvarac i tako seimeni desi
    o. samo jace povuci.

    OdgovoriIzbriši