četvrtak, 14. svibnja 2015.

AVENE:Courvance High Tolerance Mascara


Još uvijek sam u potrazi za svojom omiljenom maskarom!
U zadnje vrijeme imam priliku isprobati maskare različitih proizvođača i cjenovnog ranga, pa vam danas donosim recenziju jedne od njih.

Avene Courvance High tolerance mascara je maskara s posebnom formulom za osjetljive oči.




„Couvrance visokopodnošljiva maskara namijenjena je osobama s osjetljivom kožom i očima, osobama koje nose kontaktne leće. Također, pokriva i medicinske indikacije kao što su visoka kožna netolerancija, visoka očna netolerancija, poremećaj rasta trepavica ili nakon kirurških zahvata.“
Maskara dolazi u dvije nijanse-smeđoj i crnoj. Sadrži 7g proizvoda, a cijena joj je oko 150kn.

Courvance High Tolerance Mascara dolazi pakirana u bijelu kartonsku kutiju kao i svi Avene proizvodi. U kutiji je bijela tuba sa srebrnim čepom, minimalističko pakiranje.


Aplikator ima zakrivljeni oblik i djeluje mi mali, barem u odnosu na aplikatore na koje sam navikla. Kod aplikatora sam prvo primijetila da ako ga koristim s unutarnje strane nisam mogla lijepo naglasiti trepavice. dakle, koristila sam ga samo s vanjske strane.


Ono što mi se sviđa kod ove maskare je što su trepavice prirodno naglašene i uvijene. Idealna je za dnevni makeup. Ako želite dramatičan izgled trepavica, to s ovom maskarom nećete postići, pa čak ako nanesete i više slojeva.
Druga važna stvar je da se ova maskara lako skida bez da iritira oči.
Sastav maskare je dobar, maskara ne sadrži parabene i nema umjetnih mirisa.



Kako ja imam svijetle i rijetke trepavice, ova maskara im ne daje dovoljan volumen i ne uvija ih onako kako bih ja to željela.  

MOJE MIŠLJENJE 
Avene Courvance High Tolerance Mascara je jako dobra za sve osobe koje nose kontaktne leće, imaju osjetljive oči i sklone su alergijama.
Oni koji od maskare očekuju volumen i efekt dužih trepavica, ostat će razočarani.

PR proizvod

Imate li problema s osjetljivim očima?
Koja je vaša najdraža maskara?



Broj komentara: 6

  1. Ni ja još nemam HG maskaru, meni to sve isto. Inače volim Avene, super je što u ponudi imaju i maskaru za one s osjetljivim očima. Moje nisu takve pa mi potpuno svejedno koju maskaru koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti ja nemam osjetljive oči, ali ova maskara će svakako pronaći svoje kupce

      Izbriši
  2. Sjajna ponuda Avene, mada mi se ne dopada efekat nakon nanosenja maskare, ja sam ipak za volumen. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidjela sam reklamu kada je izašla ova maskara i baš sam se pitala kakva je. Meni nije bitan volumen niti uvijanje, samo da je ok za osjetljive oči i da se ne trusi. Svakako ću ju kupiti jednom :)

    OdgovoriIzbriši